«Булінг, як соціально-педагогічна проблема»
Розбудова системи освіти відбувається у складних соціокультурних умовах та в ситуації загострення негативних явищ в учнівському середовищі. Зокрема, майже в кожному учнівському середовищі існує проблема булінгу.
Цькування, булінг (англ. bully — залякувати, цькувати, задирати) — прояв агресії з подальшим залякуванням особистості і появою можливості її повного підпорядкування собі і своїм інтересам. Така поведінка дає можливість людині самоствердитися за рахунок когось, заслужити собі загальний авторитет. Насправді задирака приховує свою неспроможність і слабкість.
З метою розширення уявлень класоводів, класних керівників про причини, прояви та наслідки шкільного булінгу соціальним педагогом, практичним психологом Краснопільської ЗОШ І-ІІІ ступенів було проведено психолого-педагогічний семінар на тему «Булінг, як соціально-педагогічна проблема».
У ході семінару для педагогів була продемонстрована презентація з якої вони дізналися що таке боулінг, його види, ознаки та технологія дій при виявленні цього явища.
В кінці семінару педагогам були надані рекомендації щодо технології реагування на виявленні або встановленні факти булінгу.
Коментарi