«На землі існує три головні цінності, три чуда: хліб, щоб народ завжди був здоровий і сильний; жінка, щоб не обривалася нитка життя; книга, щоб не обривався зв’язок часів.»
Шкільна бібліотека – обов’язковий структурний підрозділ навчального закладу, який здійснює інформаційне, культурно-просвітницьке забезпечення навчально-виховного процесу як в урочний, так і в позаурочний час.
Шкільна бібліотека нашої школи – це не лише інформаційний центр, а й важливий елемент навчально-виховного процесу. Посилену увагу ми приділяємо інформаційно-бібліографічній роботі в обслуговуванні учнів, учителів, вихователів, інших співробітників школи, основну роботу спрямовуємо на виховання в учнів інтересу до книжки й читання, на всебічне задоволення інформаційних потреб читачів. Індивідуальні форми роботи з дітьми поєднуються з інформаційними та масовими.
У програмі розвитку освіти України, в оновленому «Положенні про бібліотеку загальноосвітнього навчального закладу» до основних віднесено проблему формування в підростаючого покоління інформаційної культури, пізнавальної самостійності. Суспільству, яке розвивається, потрібен культ знань. Прагнення до знань, до пізнання світу повинне стати однією з найважливіших потреб людини. Щоб досягти зрілості, високої духовної культури, розвитку творчих здібностей, людині потрібні не лише знання, а й уміння самостійного пошуку інформації, вироблення вмінь та навичок самоосвіти.
Бурхливий розвиток нових інформаційних технологій актуалізував проблему підвищення якості бібліотечно-інформаційного обслуговування учнів і педагогічних працівників, від рівня якого великою мірою залежить досягнення нової якості освіти. На часі вирішення завдання взаємодії школи з бібліотекою. Це підкріплюється педагогічним потенціалом бібліотеки освітнього закладу.