Вчимося англійської

19:43


З педагогічної точки зору, на етапі початкової школи особливо важливо розвивати в дітей позитивну мотивацію до вивчення іноземної мови та інтерес до пізнання світу навколо. Ефективність раннього початку вивчення іноземної мови не викликає сумніву, тому що мова, вивчена в дитинстві, розкриває мовні й комунікативні здібності учня, дає можливість бачення світу крізь призму кожної з мов, мислення дітей стає багаторівневим.

На базі Краснопільської ЗОШ і – ІІІ ступенів відбувся районний семінар - практикум для молодих вчителів англійської мови «Особливості викладання англійської мови в початковій школі».

Учасники семінару відвідали уроки англійської мови в 2 та 3 класах. Маленькі школярі показали, що вони вміють не тільки читати, писати і відповідати на запитання, а й описувати свої улюблені іграшки, співати, розгадувати ребуси та гратись навчаючись. Приємно, що ще з молодших класів учнів навчають елементам самооцінювання.

На уроках широко використовувались ігрові технології, різні методи навчання, які дозволяють максимально підвищити ефективність навчально - виховного процесу.

Учитель англійської мови Трофімець Тетяна Миколаївна переконана, що діти найбільш ефективно засвоюють іноземну мову саме в процесі діяльності: під час гри, малювання, комунікативно-орієнтованих предметно-практичних дій. Ці види діяльності, серед яких головною в даному віці є рольова гра, допомагають учителеві побудувати заняття так, щоб у дитини виникло внутрішнє бажання спілкуватися іноземною мовою.



У своїй роботі вчитель використовує досвід дітей, набутий ними у дошкільний період, зокрема: знання дитини про себе та оточуючий світ, уміння розглядати й обговорювати зображене на малюнках, навички вирізати, співати, розповідати вірші, виконувати рухи за командою, розігрувати короткі сценки і, звичайно, грати.

Використання імітативно-ігрових та комунікативно-ігрових технологій сприяє формуванню в учнів усіх компонентів фонологічної компетенції: ритму, наголосу, інтонації. А це досягається завдяки використанню ІКТ, розучуванню віршиків, пісень. Принцип міжпредметності реалізується під час виконання учнями завдань у робочому зошиті, де запропоновано домалювати героїв, розфарбувати їх, виконати вправи на співвідношення, доповнення, об’єднання.

При підведенні підсумків за круглим столом молоді спеціалісти під керівництвом методиста методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Безкоровайної Ю.Д. розглянули питання про особливості організації нестандартних уроків, використання інтерактивних вправ під час навчально-виховного процесу. Обговорено нестандартні ситуації, які можуть трапитись з кожним учителем, шляхи їх вирішення.
Л.Биченко,
голова шкільного методичного
об’єднання вчителів іноземних мов
Кiлькiсть переглядiв: 159

Коментарi

  • 76

    2017-10-18 17:51:18

    а...

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.